shopping med Tory

Heelluuu!!
Vilken trevlig dag ska jag borja med att saga! Tory (Dans syster) kom och hamtade mig strax runt 12. Pratade en stund med farmor i telefonen innan vi gick for hon ringde mig, saknar dig dar hemma!! Sen akte vi ivag. Gjorde forsta stoppet pa Wawa for att kopa en kopp kaffe. Sen akte vi till Hamiltons. Eller det var inte Hamiltons utan ett stalle nara dar. Gick runt lite och tittade och kopte lite grejer till farmor som hon hade bett mig kopa. Sen gick vi runt dar ett tag och tittade. Gick in i nagon body affar som hade goa parfymer och tvalar. Tory kopte en massa saker dar och en liten parfymsak till mig som ett litet minne fran varan tripp =)! Sen gick vi runt och tittade i mer affarer. Gick in pa AT&T for att se den nya iphonen och hora om det gick att kopa den. Men den gar inte att kopa utan ett 2 ars kontrakt med AT&T, sen maste man ocksa vara bosatt eller ha en adress i USA (Camilla halsa Patrick att jag tittade upp det me iphonen men dom hade den inte, gubben i affaren sa att dom inte far in den mer men ska se nar jag kommer till New York om den finns i Apple store.)
Runt 3 taget kande vi att magarna borjade att kurra lite sa vi gick in i nagon restaurang dar de va buffe, jatte gott var det. Sen fortsatte vi varan shoppingtripp. Gick till nagot litet kopcentrum och gick runt ett bra tag. Hittade faktiskt absolut ingenting dar borta, forsta shoppingdagen utan shopping haha.
Sen borjade vi att aka hemat runt halv 8 taget. Svangde forbi Marshall och gick in dar och tittade. Dar hittade jag en kjol (som jag ska ha som tunika), Polo Ralp Lauren pike och presenter till farmor, mormor och Johannes. Sen svangde vi forbi in pa Ritas ice och kopte glass sa runt nio/halv 10 var vi hemma.
Sa nu sitter jag har. Gone in 60 seconds ar precis slut och Miami inc ska borja sa ska se pa de innan man lagger sig.
Sa idag har jag haft en jatte trevlig dag med en massa trevligt prat! Sant far goras om.

Horde i allafall att det borjat att komma lite varme dar hemma, harligt for er! Har borta har vi ungefar 30 grader varje dag sa jag klagar inte haha.

take care


                                 "tunikan" och piken


Har ar 2 bilder fran BBQ:n igar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0