shopping och promenad

Annu en lordag som har gatt..
Gjorde smatt iordning mig och runt 2 tiden akte jag och Sandy ivag. Vi borjade inne pa Tj Maxx. Ahh va jag alskar dessa affarer. Fanns en massa grejer dar idag!! Hittade en american eagle bikini, Hurley troja, Polo Ralp Lauren skjorta och pike till pappa. Sen hittade jag en massa sota Polo Ralph Lauren barnklader till Alfons och Vilgot. Kinna (min faster) har namligen bett mig att kopa lite grejer till dom. Det finns sa sjukt sota barnklader har till ett sant sjukt billigt pris! Det va som att man sjalv ville skaffa barn nar man gick dar, bara for att kla upp dom haha. Efter lite mer an 2 timmar dar inne gick vi och betalade allting och fortsatte bort mot Marshall. Gick dar i over 2 timmar ocksa. Hittade Roxy shorts, en vit klanning, 2 Polo Ralph Lauren trojor till mig och Alida och en Polo Ralph Lauren skjorta till Johannes. Sen hittade jag varldens sotaste Polo Ralph Lauren  skjortor till Alfons och Vilgot ocksa. Ahh vad jag alskar barnklader!!
Runt 7 taget va vi hemma efter en hel shoopingdag. Fem timmar i bara tva affarer, haha. Dan och Hans hade kommit hem fran jobbet ocksa och ingen orkade att laga mat sa idag blev de pizza. Efter ett tag ringde Dennis sa jag gick och motte honom och sen tog vi en liten promenad. Gick och kopte kaffe och fortsatte promenaden hemat. Efter ett tag kom Hans kompis Tom sa halsade pa honom och pratade lite.
Sa nu sitter jag har. Har precis tittat klart pa Pretty women och Friends. Haha, alskar vanner! Sa sjukt rolig serie, Joey ar helt klockren! Eller alla ar klockrena haha!
Snart dax for sangen. Hoppas ni alla mar bra dar hemma i Sverige.

take care!

  
 shortsen och klanningen      PRL trojorna       pappas och johannes klader

   
 min bikini        min Hurley troja       Alfons grejer          Vilgots grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0