shopping!

Det blev varken en promenad eller cykeltur till stranden. Det blev en biltur till shopping istallet! Jag fragade om Hans kunde kora mig till Marshall och TJMaxx sa runt 5 tiden akte vi ivag. Dum som jag ar trodde jag att dessa affarer lag alldelles bredvid Ross, men sa fel jag hade. Tydligen lag dom 20 minuter har ifran sa de blev en liten bilfard.
Val framme borjade jag att titta runt. Det finns sa sjukt mycket grejer dar till ett sadant sjukt billigt pris! Sa jag blev kvar dar inne i mer an 2 timmar. Och den ar inte sa jatte stor, men det tar sin tid om man ska titta igenom. Dom har allt mojligt dar! Som sportklader, badklader, vanliga klader, underklader, kuddar, lakan, koks saker, skor och en massa mer!!
Denna dag hittade jag en klanning och 2 tunnikor till mig :). Sen hittade jag presenter till Alfons, Vilgot, Moa och mamma. Men det far ni inte se pa bild haha!
Sen nar klockan var lite over 7 kom Sandy och hamtade mig och vi akte hem. Lagade lite mat och sen satte jag mig framfor TV:n. Dar blev de Gossip Girl och nu tittar jag pa Girl, positive. En bra film som handlar om en tjej som ar 17 ar och HIV positiv. Hemskt!
Sa nu ar klockan 23.30 har och jag ska snart lagga mig. De ar sa konstigt har for det borjar redan att morkna runt 21.00 har pa kvallen. Jag ar ju sa van hemifran att de aldrig blir morkt pa sommaren. Men men, nagot man vanjer sig vid.

Hoppas allting ar bra med er i alla fall! Take care!


Kommentarer
Postat av: Alida

Ååå va fiina saker :D !! Duu nu har jag hitat allt du ska köpa te mig xD men du får pengar för allt.. !! Jag har ju blivit städerska nu ahah :P jag städa hos Lotta-Lena idag :p och när ingen va hemma kom grannen oh så prata vi lite och så frågade hon mej om jag skulle kunna tänka mig å städa hos henne haha :P !! ha de så bra :D Pusss

2008-07-01 @ 17:11:28
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0