Slapp dag

Annu en dag har gatt. Blev inte sa mycket gjort. Vadret va inte helt 100 och cyckeln va ju paj haha. Problems problems!!
Pratade med Madeleine i telefonen. Jatte lange sedan sist sa de va jatte roligt :) !! Sen kom Dan i alla fall hem runt 4 taget sa da satte vi igang me att borja laga cyckeln. De va 2 hal i slangen pa samma stalle sa vi fick aka ivag att kopa en ny. Hittade en pa Walmart sen gick vi hem och fixade. Sa nu vet jag hur man lagar punkat dack!!
Sen blev det middag, kyckling och potatisgratang. Dennis kom ocksa samtidigt. Sen tittade vi alla pa Snake on a plane. Fyy, hatar den filmen!! Sa nu sitter jag har. Ska nog lagga mig tidigt ikvall, upp runt halv 9 imorgon. Runt 10.30 aker jag, Sandy och Lindy ivag till Atlantic City for att shoppa !!! Haha, langta langta!

Ha de fint, take care!!


Atlantic city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0