tjuvlyssnat och Lil wayne

Va inne och kikade lite pa http://tjuvlyssnat.se, rolig sida haha. Hittade dessa som jag tyckte va lite rolig!

Willys hemma, i Göteborg
Far och hans dotter på 4 år är och handlar. Dottern får syn på chokladpuddingen i kyldisken.
Dottern (pekar på chockladpuddingen): Sånt tycker jag jättemycket om!
Pappan: Mmm.
Dottern: Vi köper, pappa!
Pappan: Okej då, ta en till pappa också.
Dottern (börjar lägga över förpackningar till korgen samtidigt som hon räknar): En till mig, en till pappa, en till mamma.
Pappan (avbryter): Nej, mamma ska inte ha någon, hon är tjock.


Grönsakstorget i Göteborg
Mormor 70 år
: Vem är det som bor i skogen och säger "HOHO"? (härmar en uggla)
Pojke 3 år (funderar länge): Morfar?

En lekplats i Malmö
En grupp av dagisbarn är i parken och leker. En av dagisfröknarna hjälper en flicka på 5 år att knyta skorna.
Flickan: Jag fyller sex år i augusti!
Dagisfröken: Jag fyller också år i augusti.
Flickan: Hur många år blir du då?
Dagisfröken: Då fyller jag 24.
Flickan: 24?! Då är du gammal ju! (Hon klappar fröken på armen och ser sedan allvarlig ut) Vet du om att du snart ska dö?

Tre småkillar i 7 års-åldern sitter och pratar på bussen i Stockholm.
Kille 1 (glatt): Snart kommer min gudfar!
Kille 2: Åh vad kul. Min är typ jättetjock och… Djurgårdare!
Kille 1 (fundersamt): … aha, min är…. AIK:are, tror jag.
Kille 2: Coolt. Kille 3 (väldigt fundersamt): Vad är en gudfar?
Kille 1: Määäh! Kille 2: En sån som ger dig 500 eller 1000 spänn så fort man träffas.
Kille 3: aha, då vet jag… jag har nog en sån, tror jag.

Gröna linjen, mellan Slussen och Gullmarsplan
En mamma med ett litet barn på 3 år upptar utrymmet närmast dörrarna. Inom nåbart avstånd sitter en mörk, krullhårig man på 30 år med huvudet bortvänt från mamman och barnet. Barnet tar mod till sig och klappar mannen på huvudet.
Barnet (glatt): Vovve!
En munter stämning infinner sig i vagnen, och inte ens den krullhåriga mannen kan hålla sig för skratt.


Maste ocksa saga att denna laten ar sjuuukt bra!! Grymmt beat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0