Rio Grande!

Blev ett tags pratande med Rebecka i teledonen, maste ha alla nyheter hemifran haha!
Sen gjorde jag i alla fall smatt iordning mig, bytte klader och la pa lite smink. Sen runt 3 tog jag mit oerhort bekvama cykel (!!) och cyklade bort till Rio grande. Tog ungefar bara 15 minuer, knappt det. Blev lite lost pa vagen, trodde jag hade cyklat fel nar jag hamnade vid nagot industri omrade. Men jag kom sa ratt sa! Sa strax efter 15.15 befann sig Petronella inne pa Walmart. Dar strosade jag runt lite och tittade for mig sjalv. Efter ett tag traffade jag pa Tory och Barbro (hon fran Fiskeback) dar inne mitt bland allt folk. Men hittade i alla fall en klanning och sma parlor som jag ska pimpa min iphone med (nar jag nu koper en haha), en till liten present till Alfons och sen sma nodvangida grejer som harspray och sant. Fast presenten va inget stort, en tidning me serien bilar som han alskar!
Sen drog jag vidare till Famous shoes men hittade inget sa gick till Ross. Men eftersom att jag va dar i lordags sa tog jag bara en liten snabbrunda pa 30 minuter. Hittade presenter till mamma, pappa och Johannes! Alltid lika roligt att kopa presenter till andra. Haha, han i kassan trodde att jag va en ryss for jag pratade svenska i telefonen me pappa. Men sa fel han hade.
Sen cyklade jag vidare till Wawa sa jag fick kopt mig nagot att dricka, va sa sjukt torstig och sen borjade jag min cykeltur hem till Erma igen. Val framme skulle jag in pa mitt rum och lamna mina grejer sa ser jag nagon stor brun grej ligga pa golvet och jag ger ifran mig ett tjut. Sen hor man hur Dan och Sandy skrattar dar ute i koket. Da hade Dan gatt och lagt en landskolpadda inne pa mitt rum, haha! Det finns tydligen fullt av sanna har. Sa nu har man fatt uppleva spindlar, landskolpaddor, andra kryp och ormar fyyy!!
Sen blev de dax for middag innan Dan och Dennis skulle ut och fiska. Och nu sitter jag har igen :) Lyssnar pa pianolatar pa youtube. Alskar att att gora det, tex en san har lat http://youtube.com/watch?v=g_hQPY4-gZE

Nu pa fredag ar det 4 juli, USA:s nationaldag. Sa imon ska vi pa BBQ till Audrey och hennes familj (tror jag), sen pa nationaldagen ska vi ner till Cape May och pa lordag ar det BBQ hemma hos Annica och hennes man, trevligt!!

Take care!!

  

        jag                    skolpaddan            klanningen


Kommentarer
Postat av: Emmmma

Me love Walmart!! finns as mycke där! hihi hälsa alla från mig

2008-07-03 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0