The beach and softball!

Fyy va jag ar dalig pa att blogga! Men hinner inte sa mycket nar jag inte ar hemma. Sa da blir de att jag bloggar pa kvallen :) !!
Idag satte jag i alla fall alarm klockan pa 10.30 .men snoozade till 11.30 haha. Sen gick jag upp och lagade frukost. Kande att jag ville ha nagot gott idag sa de fick bli rostat brod med ett stekt agg pa och morotter, yummi!
Sen gjorde jag smatt iordning mig, slappade lite och stadade rummet. What a mess, haha!
Efter ett tag kom Hans hem fran jobbet och hans kompis. Pratade lite med dom. Sen kom nagon Scott som va en av Dans kompis som han hade kant lange. Han hade varit bestman pa Dan och Sandys brollop sa Sandy tog fram bilder. Jag hade ingen blekaste aning om att pappa ocksa va bestman, haha ojojoj va ung han sag ut!! Lite roligt!
Runt 14.15 ringde Audrey och sa att Anna kommer och hamtar mig vilken sekund som helst sa skulle vi till stranden. Runt halv 3 kom hon och vi akte till Uncle Bills (dar dom jobbar) och hamtade Audrey for att lagga oss pa stranden. Efter ett tag kom Jerry ocksa (Annas pojkvan).
Runt 4 drog sig jag och Audrey ivag for att spela softball (ungefar samma som baseball men storre boll typ) med hennes jobbarkompisar. Trevligt va de!!
Runt 6 taget drog vi oss hemat och hon korde hem mig. Dar stod maten klar pa bordet men forst va jag tvungen att ta en harlig kall dush. Sen sa at vi, jag, Sandy och Dan. Efter maten akte dom ivag for att gora nagot sa jag stannade hemma. Gosade lite med Daisy men sen ringde Rebecka och Hanna, wiiie!! Pratade ett tag me dom och under tiden kom Dennis och Hans hem. Hade varit ivag och kopt nagot. Sa Hans gick och satte sig vid datorn och jag och Dennis tittade pa TV och pratade. Haha, blev prat om vem som va starkast och skickligast sa de va bara att bevisa. Blev tavling i tummbrottning, armbrytning och nagot annat finger/handlek. Jag vann i armbrytning, wiiie!!!! Sen vet man ju inte om Dennis gjorde sig till for att vara snall, men de kan jag aldrig tanka mig haha! Dom andra tva tavlingarna blev de lika tycker jag, eftersom att Dennis vann med fusk. Cheater haha!!
Sen kom Dan och Sandy hem sa va tvungen att bevisa min styrka for Dan. Men tyvarr va han nagot strakare an mig. Finns allt krut i gubben haha!
Sen blev de mest chill. Tittade pa Miss Universe 2008. Kom inte ihag vem som vann, tittade inte sa mycket. Dan och Dennis akte ut ikvall och fiskade i alla fall och alla andra har lagt sig for jobb imon. Snart ska jag nog ocksa dra mig till the bed.

Take care!!

   
Amanda och Audrey       jag ska skjuta haha       softball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0