BBQ at Snow

Har igen :)
Grymmt skoj hade jag igar!! Pa dagen slappade jag bara allmant, malade naglarna och solade lite. Sen runt 4 tiden borjade jag att gora iordning mig och runt 6 tiden akte vi ivag hem till Audrey och hennes familj. Dar traffade jag en massa folk som jag kande men aven en del som jag aldrig traffat innan. Jatte trevligt var de! Sen kom Audreys kompisar, kommer bara ihag nagra enstaka namn for det var sa manga att halla koll pa haha! Sen runt halv 9 tiden cyklade jag, Audrey, Sam och Mike (Audreys pojkvan) hem till Anna (Audreys syster) dar hon hade fest. Jatte trevligt folk och jag blev snabbt kand som "The swedish girl" haha. Runt 9 tiden akte vi alla ner till bayen for att titta pa fyverkerierna. Grymmt stort fyverkeri var det och en massa massa folk. Dar traffade vi aven nagra av Sams kompisar. Sen drog vi vidare hem till Anna igen. Vi var dar hela kvallen och det va jatte roligt!!
Runt 12 tiden cyklade jag, Audrey och Mike hem for Audrey skulle jobba klockan 7 pa morgonen och jag kunde inte komma hem pa nagot annat satt. Dom har aven en lag har som sager att man inte far vara ute efter klockan 23.00 om man inte ar over 18 ar. Sa det ar inte som hemma att man kan vara ute pa gatorna eller stan typ. Man far vara ute om man ar hemma hos nagon.
I alla fall. Val hemma hos Audrey ringde jag hem till Dan & Sandy sa att dom kom och hamtade mig. Sen runt halv 2 somnade jag riktigt harligt och trott i min sang efter en rolig dag!!
Idag ar det national dagen har sa ikvall blir det fyverkerier nere vid Cape May sa ska dit :)! Men nu pa dagen vet jag inte riktigt vad som hander.

Ha det bra, take care!

   
Audrey och hennes kompisar      igen                    BBQ                 Sam och Audrey

  
           BBQ                      fyverkerierna                   hos Anna :)


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Har du hittat din dollarmiljonär ännu ??? Skoja bara. Vad du verkar ha det trevligt "over there".Ha det så jättebra. Love, moster Vivvi.

2008-07-04 @ 20:56:06
Postat av: petronella

haha, nee men de kommer haha!!

Halsa alla pa Tjorn :)!!

2008-07-04 @ 23:14:35
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0