trevlig dag!

Idag va de ratt sa soft dag. De va inte jatte bra vader men inte sa daligt heller, trodde det skulle vara varre. Vaknade i alla fall upp runt 12.30. Fyy jag far borja att satta klockan nu!! Sa gjorde jag smatt iordning mig, at frukost och slappade en stund. Men sa ville jag hitta pa nagot och de va inte riktigt strand vader och Audrey jobbade. Sa jag tog mig en svang till Rio Grande. Dar gick jag in pa Walmart, hittade lite nodvandiga grejer som tidningar och naglack. Jag behoverf verkligen ha tuggummi men dom smakar skit har! Nagon som vet nagot bra marke, haha?!! I alla fall, gick vidare till Famous shoes dar jag hittade 3 par skor, men inga jag kopte, haha. Och sist men inte minst blev de Ross! Dar hittade jag 2 pikeer till pappa och 2 presenter till Alida! Hoppas dom blir glada!!
Runt halv 7 tiden begav jag mig hemat och val hemma kom jag perfekt till middagen och vi satte oss ner och at. Sen tittade jag, Dan och Sandy pa varldens ackligaste varsta och mest hemska spindelfilm ever!! Eftersom att jag har en sadan fruktansvard spindelfobi tyckte dom att vi skulle titta pa denna. Arachniphobia hette den. Jag vet inte hur manga ganger jag drog kudden over anisktet eller hoppade till och skrek. Haha, jag lag pa golvet med Daisy och kliade henne. Sa mitt i de varsta av filmen ror Daisy pa tassen sa naglarna snuddar mig. Oh my gosh, jag har nog aldrig skrikit sa hogt. Holl pa att fa en hjartattack, trodde de va nagon spindel eller nagot haha. Dan har nog aldrig skrattat sa mycket!! Sa om ni hatar spindlar, se inte denna!! Kanns som om man har spindlar over hela kroppen!!
Sen kom Dennis, Sandy gick och la sig och Dan vilade. Jag och Dennis satt uppe och pratade och jag visade bilder pa alla hemma. Hade ett langt och trevligt samtal me honom haha. Han har vaxt till sig sa mycket sedan jag sag honom sist! Sen runt 11 akte han och Dan ivag, ut for att fiska. Sa nu sitter jag har. Tittar pa my super sweet 16 maraton.

Ha de fint, take care!!

  
      grejerna :)           spindelfilmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0