rio grannde.. again

Idag vaknade jag runt 10 tiden men snoozade som vanligt fram till 11, haha! Gick upp och kakade lite frukost och tog det for det mesta lugnt. Sen ringde Rebecka sa vi pratade ett tag och 15 minuter senare ringde Matilda! Saknar er dar hemma! Idag var det ite halv knepigt vader. Ena stunden kunde de vara stralande sol och nasta stund var de sa morkt sa att man trodde att det skulle borja att regna. Men det gjorde de inte, san tur va! Satte mig ute i tradgarden och laste lite tidningar :)
Runt 3 tiden bestamde jag mig for att cykla till Rio Grande och titta lite istallet. Gick in pa Walmart dar jag kopte present till Camilla, rouge, naglack, harfarg (mork/guld brun) och skvallertidning. Gick vidare till Famous shoes. Kopte mina favoritskor dar idag som jag tittat pa varje gang jag har varit dar! Ett par Steve Madden hogklackade! Blev ocksa ett par laga converse, svarta. Sen gick jag vidare till Ross. Hittade en hilfiger t-shirt till pappa och en Quiksilver till Rebecka. Haha, jag vet inte hur manga som kommenterade min stora klocka och alla mina armband som jag hade pa mig dar i affarerna idag. Minst 4 stycken! Sen far man alltid nagon kommentar varje dag man traffar nytt folk "omg, what a big watch! " haha.
Ungefar runt 7 tiden var jag hemma. Satte mig i tradgarden och malade tanaglarna och lyssnade pa musik. Sen blev det middag. Sen kom jag pa nar vi var klara att det var Gossip Girl pa tv:n!! Eller Sandy paminde mig sa sprang dit, haha! Assa de ar sa sjukt spannande nu!!!
I alla fall, tittade sen pa Willy Wonka and the chocolate factory, charmig film de dar! Och nu sitter jag har i vardagsrummet. Satt och pratade en stund med Hans och Tom (hans kompis), men han gick precis hem.
Haha, rolig och trevlig kille de dar. Nar han kom markte jag de inte for jag hade horlurar pa mig och lyssnade pa hog musik. Sa han stallde sig mitt framfor mig och borjade vifta med armarna. Sa jag tog av mig dom och blev forvanad typ. Sa han ba "Hii girl :D !!" haha.
Sen nar han gick sa gick han ut genom dorren men kom tillbaka och sa "Oh yeah, I forgot! Bye Petronella, nice to see you again! Hans, I love you (ropar in till Sandy) bye mum!!" och sen forsvann han lika fort haha.

Btw, va inne pa aftonbladet.se idag och tittade lite. Hittade att Lufthansa gick ut i strejk idag!! Jag hoppas verkligen att det loser sig for det ar med dom som jag aker hem med pa mandag! Annars far jag val stanna har, haha ;) ! Nemen, de maste losa sig! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2983583.ab

Men nu ska jag inte sitta framfor denna fyrkanten mer. Just det ja, imon ska jag farga mitt har. Far se hur resultatet blir!!

take care


lilla jag :) skorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0