de sista fran en trott petronella..

Det sista fran mig idag.
Blev varken regn, aska eller blixt. Sa runt halv 4 borjade det istallet att klarna upp. Men jag kande inte for att ga till stranden sa sent sa jag bestamde mig for att cykla nerat mot Rio Grande. Gick in pa Walmart dar jag kopte en tidning och ogonskugga fran Covergirl. Sen gick jag vidre till Famous shoes. Kopte ett par skor till Rebecka i fodelsedagspresent. Var ett par vita DC skor mer rosa typ. Hon vet redan att hon ska fa dom sa darfor kan jag skriva va de ar for nagot. Sen kompte jag ett par New balance joggingskor till mig. Har hort att dom ska vara bra och jag som har problem med mina fotter sa kan man ju bara hoppas pa att de ska bli battre.
Sen blev det som vanligt en tur pa Ross. Hittade bara en Roxy hodd troja idag for bara 120 kr. De ar sa billigt, I love it!! Cyklade sedan vidare till Wawa. Hade inte atit nagot pa 6 timmar sa kande att det var dax for nagot nu. Sa det blev en junior hoagie. Sen cyklade jag aven till Rio Grande plaza idag. Gick till JCPenny, men hittade ingenting. Tog en svang in till djuraffaren och tittade. Fyy alla dessa ormar och odlor som finns dar. Dom har ocksa levande katter har i affarerna. Stackars dom som sitter dar i sina tranga burar haha. Runt halv 8 borjade jag min fard hemat.
Dar stog maten klar i kylen redo for att varmas. Var bara jag hemma idag eftersom att alla jobbar och Sandy jobbar sent pa tisdagar. Sen efter det ringde Rebecka sa pratade med henne i telefonen samtidigt som jag laddade ner VLC media player. Sa nu kan jag antligen sa svensk film! I julas fick namligen Dan Lasse Abergs sallskapsresor box av pappa sa tittade pa S.O.S. Sjukt rolig film! Sa den blev alldelles nyss klar. Sa nu sitter jag har och lyssnar pa Slightly Stoopid. Ett bra surfar band som jag har fastnat for. Ska snart dra mig till rummet, kanner att ogonen borjar att hanga lite. Sa ha det jatte bra!

take care

  
rebeckas och mina skor    roxy trojan    en osminkad petronella

Kommentarer
Postat av: Becky baaab

Nellaaaaaa, fett najs skoor asså :D Åh tröjjan va sjukt snygg, ja förstår inte, 120 kr ? :O

2008-07-23 @ 15:04:05
URL: http://evelinafasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0