VS och GG

Nee, ingen cykeltur blev de allt. Regnet hagnde i luften och jag ville inte riskera som sist. Da blev jag kord hem av han svensken Bjorn sa da hade jag tur, haha.
Sa idag va de en riktigt seg dag!! Gick ut i tradgarden ett tag och laste lite amerikanska tidningar och bara lyssnade pa musik. Chillade allmant och i langden blir de trakigt!! Imon ska de bli fint vader (sager dom och jag hoppas de!!) sa da blir de formodligen stranden.
Forut bestallde jag hem lite grejer ifran Victoria Secret. Blev 2 BH:ar till mig + 5 tillhorande trosor. Likadant till Alida och sen bestallde jag ocksa 5 par trosor till mig fran Victoria Secret Pink. Sa de kommer att komma om 7-10 dagar, wiiiie!!
Nu sitter jag har och tittar pa varldens basta serie, Gossip Girl. De ar riktigt spannande nu, men jag tanker inte beratta eftersom att Sverige ar lite mer efter an vad USA ar. Sa ni far allt vanta!
Nu borjar det igen!!

Take care!!

 
en av bh:arna      ett par av pink trosorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0