lite allt mojligt!

Oj, dalig uppdatering nu!

Idag har jag inte gjort sa jatte mycket. Hade mobil alarmet som vanligt pa 10, men snoozade till halv 11 idag bara, haha! Gick upp och gjorde iordning lite frukost och sant, det vanliga. Gick in pa daton och checkade mailen, pratade med Rebecka och pappa i telefonen. Sen tog jag mig en liten svang till Wawa for att kopa tuggummi, men det blev en svang anda till Rio Grande istallet. Tittade bara in pa Ross idag, hittade en DKNY t-shirt till Johannes, sa hoppas att han blir glad :) ! Sen akte jag till Wawa och kopte mina tuggimmi.
Nar jag kom hem sa fragade Sandy om jag ville hanga med till stranden, sa det gjorde jag. Vi tog bilen ner till stranden dar Lindy lag. Var dar i nagra timmar innan vi akte hem runt halv 6 tiden. Tog en harlig dusch nar jag kom hem och sen kom Lindy tillbaka. Vi skulle ha planerat lite infor New York men det blev inte sa, hittade en bra film pa tv:n istallet haha. Blev ett monster till svarmor. Sen runt 10 tiden akte hon hem och Sandy gick och la sig. Precis da i samma veva kom Dan och Dennis hem ifran fisket. Dan gick in i duschen och borjade greja med en massa papper och jag och Dennis satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Han skulle egentligen ha sovit har ikvall men hade inga rena klader sa Dan korde hem honom.

Sa nu sitter jag har pa Dans dator. Den ar mycket battre an Sandys for han har battre musik och horlurar, haha! Ska snart dra mig mot sangen, klockan ar 01.20 nu. Kom pa att om exakt 10 dagar ar jag hemma, tisdag morgon den 5 augusti. Vill verkligen inte hem, trivs sa bra har! Jag saknar alla hemma, saknar sjoholmarna, saknar svenska sommarkvallar. Men har i usa, new jersey, cape may..  De ar nagot helt annat!
Nar jag kommer hem blir det nog att traffa alla kompisar, farmor och farfar och sen vill jag se Vilgot. Har inte sett honom annu sa han ar redan over 2 manader nar jag kommer hem! Framat onsdagen funderar jag att dra upp till Tjorn. Va sa lange sedan jag var dar och traffade alla. Senast jag var dar va 2 maj med Ginneton och da traffade jag typ ingen. Sa nu vill jag traffa mormor och morfar, slakten och Moa. Hon har sakert vaxt en massa sedan sist :) Sen drar jag nog till Gullbranna pa torsdagen om pappa kan kora upp mig. Sa det blir fullt upp nar jag kommer hem!

Men nu ska jag nana, ha det sa bra! Kan inte lagga in bilder pa denna datorn for USB saken ar langt under skrivbordet sa far se om jag hinner imorgon. Ska namligen pa BBQ hemma hos Erica imon for hon har slutat college.Men i alla fall,

take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Petronella nu saknar ja dej en massa drömmer massa drömmar om dej på tätterna. Men vi ses ju snart =D !! PussPuss Älskar dej <3

2008-07-27 @ 13:12:03
Postat av: alida

de va från mej / Alida :p

2008-07-27 @ 13:14:15
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0