vaaaarmt!!!

Idag va de riktigt varmt!! Vet inte riktigt hur varmt, men runt 5 tiden va de i alla fall 29 grader.
Sa vaknade upp och gjorde lite frukost. Ingen va hemma och jag hade ingen aning om vart dom va. Visste att Sandy va ledig. Runt 1 tiden kom dom hem och jag cyklade ivag. Blev en svang forst till nagon mataffar sa jag fick kopt kaffe och vatten, sen vidare till stranden. Kom dit runt 2 tiden och la mig for att sola. Va sa sjukt varmt sa fick ta ett dopp i vattnet. Badkruka som jag ar tycker jag att de fortfarande va lite halvt kallt, haha! Men de funkade!
Runt halv 4 tiden cyklade jag upp till Cape May mall och tittade lite i affarer. Hittade en Roxy vaska for endast 140 kr, wiie!! Sen cyklade jag vidare, blev en tur ner till farjorna. Satt dar ett tag och bara tittade pa utsikten. De ar sa sjukt harligt och bara sitta dar nar solen branner och bara titta ut mot horisonten. Borjar att kanna mig gammal, haha! Tog en tur in pa Mc Donalds och kopte en glass. Till och med Mc Donalds ar annorlunda har an hemma!
Sen cyklade jag vidare till bayen och satte mig dar pa stranden. De va riktigt harligt. Lyssnade pa min ipod, at min glass och bara njot av solen. Runt halv 6 tiden borjade jag min cykeltur hemat. Tog en lang omvag forbi Fishing creek, vidare ner mot cykelbanan och hem.
Nar jag kom hem blev de en harlig kall dusch och sen lite middag. Blev potatis, svenska kottbollar me svensk lingonsylt, yummi haha!
Och nu sitter jag har, far se vad som hander. Funderar pa att somna lite tidigare ikvall sa att jag kan satta klockan tidigare och ga till stranden tidigare! Igar somnade jag namligen runt halv 3, tooo late!! Nu blir de top model pa TV i alla fall!

take care!


dar farjan kom in/ut snygg flippflopp branna ;) coool skylt :D


Roxy vaskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0