Annu en dag i Cape May

Heeej heeej!!
Da har annu en dag i Cape May gatt :) ! Satt inne ett bra tag pa morgonen och bara slappade, va sa sjukt varmt ute idag! Pratde med Filippa och Rebeckai telefon idag :D!!! Roligt att hora fran er! Runt halv 3 gick jag ut och la mig i graset utanfor huset for att sola. Alldeles for varmt sa fick snabbt flytta mig till skuggan! Dar laste jag lite Cosmopolitan och efter ett tag kom Dan och Dennis hem fran fisket sa pratade lite me dom. Mormor ringde idag, roligt att hora ifran henne :)
Runt halv 5 kom Sandy hem fran jobbet sa da satt vi dar ute ett tag. Dan hamtade sitt luftgevar och visade de, pricksaker gubbe de dar ;) ! Efter ett tag akte vi ut med hans "motorcykel", han kallar de for moped. Men de ar verkligen ingen moped, men de ser inte ut som en motorcykel heller! Men snabbt gick det i alla fall! Akte runt lite overallt i Cape May. The bay, Cape May point, The lobster house, the harbor och sag Dyrsten och Flicka (deras batar), kanalen och west Cape May. Sen kom vi hem och da var de dax for mat, blev kyckling. Gott :) Sen akte jag och Sandy pa en tur och skulle fixa beach tickets (de kostar att va pa stranden) men det var stangt sa vi gick runt lite i "Cape May city" men de mesta var stangt.
Sa nu sitter jag har och tittar pa Terminator 2, trakig film haha men men!

Ha de fint och hoppas allt ar bra dar hemma!

Take care!

dan och daisy
Dan leker med Daisy i tradgarden

huset
Huset :)

Kommentarer
Postat av: mamma

vad häftigt att åka motorcykel!

kul att se alla bilderna, det känns som jag var där igår

take care! puss/mamma

2008-06-13 @ 10:54:27
Postat av: Alida

Heej Petronella :) Hoppas allt är bra med dej :) Vad ska du göra idag ? :) imorgon åker jag på läger :) !! Och kommer inte höra något från dig på typ en vecka :( !! Kan du inte skriva ett sms någon dag och säga bara hur du har det ? :) och så får du gärna skriva lite brev till mig på lägret med :D på den här sidan : http://expeditionkina.uv-scout.net/

Ha det så jätte bra Petronella :)!! Älskar dig <3 Pusselipusss(L)

2008-06-13 @ 14:39:14
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Alida

Naaw sötis, Va gulluig du är.. Menar du dom på Vilgot ? haha :) Pusspuss äldsko (L)

2008-06-13 @ 20:05:52
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Magda

Hej igen! Åh, du verkar ha de såå mysigt och kul! Fräckt att se sig omkring lite på en hoj!?! ;) Så roligt att läsa, vilken tur att du skaffade en blogg!

Ville bara säga att jag tänker på dig, och saknar dig, var rädd om dig!!!

STOOR KRAM magda

2008-06-14 @ 00:16:02
Postat av: petronella

Saknar dig med magda, halsa alla ifran mig!

PUSS!!!

2008-06-14 @ 01:19:20
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: pappa

jag verkligen avundas dej du får inte visa bilder över cm o hos dan jag blir så sjuk då...........puss puss

2008-06-14 @ 12:04:30
Postat av: petronella

Se till att bli frisk igen da ;) !! Eller sa aker vi tillbaka i jul :D

2008-06-14 @ 17:23:11
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0