Beachen!

Hii!

Blev stranden idag. Riktigt harligt vader var det! Stralande sol och upp emot 30 grader, var lite vind ocksa sa de flacktade gott! Hans korde i alla fall ner mig till stranden runt 3 taget, lag dar och stekte anda fram till 5. Traffade Erica som jobbade idag och aven dom svenskarna, Annelie och Bjorn.
Sen tog jag en promenad till the mall och tittade i lite affarer. Kopte en present till Johannes, brorsan :). Sen lite senare ringde jag Hans sa kom han och hamtade upp mig. Korde hemmat sa duschade jag och at lite mat. Sen va ju klockan redan 8 sa da satte jag mig i soffan och bara slappade :) Sa nu ar klockan 23.30 sa tankte snart dra mig till sangen efter filmen ar klar :) !
Ha de fint!

Take care!

Kommentarer
Postat av: J.Claeson

kanske en svart tröja?

2008-06-25 @ 23:08:27
Postat av: petronella

de vet man aldrig :D

2008-06-26 @ 00:46:13
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0