Delfiner

Tjingeling!

Idag har jag legat ute i solen och bara tagit det lugnt, de ar sa sjukt varmt har sa det ar inte lange man kan ligga dar haha! Sen kom i alla fall Sandy hem och da var det bara vi som va hemma. Akte ivag till nagot stalle for att kopa lite mat att ata, ingen ide att laga nagot nar det bara var vi ;) ! Akte hem for att ata upp och sen akte vi 2 ut pa en biltur. Akte hem till Audrey men da var ingen hemma, sa vi akte vidare ner till Bayen (till ditt stalle pappa, Dan har berattat och jag undrar fortfarande vad som hande dar haha ;).
Vi tog i alla fall en promenad ut pa piren. Sag en stor fena dyka upp mitt i vattnet. Blev livradd och trodde att det var en haj eller nagot. Men vet ni vad det var, (Magdalena, du skulle varit har!!! haha), ett heeelt gang med delfiner. Var ungefar bara 5-10 meter ifran mig. De kryllar av delfiner har, harom dagen sag jag en nar jag stod pa stranden som var ratt sa nara. Men men, akte hem sen och satte mig for att titta pa Miami Inc maraton, aah vad jag vill ha en tatuering!! Man vet aldrig vad jag kan hitta pa har borta pa andra sidan jordklotet ;)!! Innan jag dor ska jag ha gjort an haha!
Dan kom hem ikvall nu ocksa sa nu har alla gatt och lagt sig forutom jag :D Sa ska gora de nu snart!

Ha de fint sa lange, take care!


Kommentarer
Postat av: Alida

Hjälp va coolt haha :D !! Har du tagit bilden själv ? :) Hoppas allt är bra med dej :D ? Snart ska jag och mamma ge oss av till Tjörn haha :) Pusss o Kraam (L)

2008-06-20 @ 10:57:29
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: pappa

om du så mycket som ens tänker tatuering så skall du få med mej o göra.............grrrr, jag spärrar ditt visakort, ja loooooovar

2008-06-20 @ 11:11:00
Postat av: Maaaaartiiiin :D

ojoj, pappa menar nog allvar ;) hahah! men gör det ändå! gjort är gjort liksom! hahaha eller så gör du det precis innan du åker hem, spela roland om kortet är spärrat då ;)

2008-06-20 @ 11:18:36
Postat av: petronella

Alida: Neej neej jag har inte tagit den sjalv :P !

Pappa: Man vet aldrig vad som hander har :D :D!!

Martin: Haha, jag tror jag joinar ditt forslag ;) ! perfect perfect :P ;)

2008-06-20 @ 18:39:40
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Åhh, jaa, jag skulle gärna varit där o sett delfinerna!! Fräckt!

Nella, go for tatoo;) hahah !

KRAMAR

2008-06-21 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0