"familjedag"

Idag har vi haft en liten "familjedag" som Dan kallade det for haha.
Runt 4 tiden akte vi till Harbour View restaurant & bar och at middag. Jag, Dan, Sandy och Hans. Det var god mat och jag at nagon hemma gjord hamburgare :) ! Sa vi satt dar i ungefar 1,5 timmar, jatte trevligt var det. Sen tog vi bilen och akte upp till Cape May mall och strosade runt lite pa gatan dar. Haha, Dan alskar ju verkligen att gora narr av mig av alla dessa kryp, eller bugs som dom sager har haha. Och han forsoker att reta mig sa att jag ska tanda till, men de funkar inte pa mig haha! Sa jag sager bara, Godd Luck ;)!! Kopte glass i alla fall och tittade runt. Sen runt 7 tiden akte vi hem. Men de va jatte trevligt idag :) !
Sen kom Leif  forbi en svang, tjeeena vilken stor truck han har! Inte liten haha!
Sen tittade jag, Dan och Sandy pa filmen Diary of a black mad women. Haha, grymmt rolig film. Sa nu sitter jag har igen :) Alla har gatt och lagt sig, jobb imorgon. Dan ska upp redan klockan 3 i natt for att fiska.
Sa de ar va jag har haft for mig idag :) !
Nu kom Camilla in pa msn, lika konstigt som vanligt. Hon har redan sovit och vaknat och jag ar inte ens trott haha!

Men men, hoppas att allting ar bra med er dar hemma i alla fall, nu ska jag dra mig!

Take care!

  
Sandy, Dan & Hans             Dan, Hans & jag         resturangens framsida

  
     Jag i trucken ;)                   igen, haha                     jag, Leif & Dan

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Va härligt du verkar ha det!



Tänkte bara fråga en sak... Om du åker förbi eller är i Wild Wood igen, kan inte du ta bilder och lägga ut från där då!? Typ stranden eller "city"!? Vår farmor har ju bott där och i så fall kan jag visa henne dom... Absolut inget måste. =)



Ha de bäst! Kram

2008-06-30 @ 15:10:31
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller så kan du kanske maila !?

Kram!

2008-06-30 @ 15:23:32
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: petronella

Joo visst, de ar klart jag kan :) !!

2008-06-30 @ 19:20:37
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Alida

Åå petronella du är söööt !! :) kom hem.. Jag saknar dig (L)(L) :)

2008-07-01 @ 23:17:43
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0