Fars dag

Heeej!!
Vaknade idag av att Dan kom inskrikandes "Dax att vakna, svenskar i telefonen!!!" haha, Rebecka och Alida som ringde mig! Pratade lite och sen gick jag upp och kakade lite frukost. Idag ar det farsdag sa runt 11 tiden gick vi till kyrkan. Traffade en massa dar som visste vem jag va, men jag visste knappt vem dom va :P haha Trevligt var det i alla fall, men inte som hemma!
Efter det gick vi hem och kakade lite lunch och nu sitter jag har igen :) !
Igar var de en ratt sa slapp dag. Sandy korde mig till Cape May beach, traffade Erica dar (hon ar lifeguard). Lag dar i nagra timmar och solade. Blev jatte dimmigt efter ett tag sa ringde Sandy sa kom hon och hamtade mig runt 4 tiden (fick reda pa senare att de hade varit en stor brand i South or North Carolina darfor va de sa mycket rok). Men men, kom i alla fall hem, kakade lite middag och slappade lite. Gick ut pa en pomenad for att titta runt lite, men den blev inte sa langvarig. Allt ser typ ut likadant har sa de ar svart att hitta tillbaka ;) haha! Tittade iaf pa Pirates Of Caribbean 3 med Dan och Sandy. Fyy under filmen kom de varsta (!!!) askvadret. De ar inte som hemma kan jag saga i alla fall! Hela himlen lyser ju typ nar de blixtrar och askan later som de varsta haha! Men men, regnade ett tag i alla fall och sen gick jag och la mig runt halv 1 ungefar.
Men men, far se vad som hander idag. Kanske skulle ut med Erica en stund :) !

See you later!!

Cpae May beach :) Cape May beach
Cape May beach Cape May beach

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Petronella! Mormor här (är hos magda, :)

Tänker på dig ofta, saknar dig.

Hoppas att du har det bra och roligt!

Morfar hälsar så gott, just nu är han i göteborg och sjunger.

Nu ska jag snart gå hem, jag har varit här hos familjen hanssons och ätit kvällsmat!

Vi hörs av, kram mormor

2008-06-15 @ 20:29:53
Postat av: petronella

Aah, var roligt att du skrev :D !!

saknar er alla dar pa tjorn! :)

2008-06-15 @ 20:32:07
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0