god morgon!

Vaknade nu for 30 minuter sen. Dan och Sandy ar i kyrkan tror jag, dom ar inte hemma i alla fall. Sa jag har precis atit lite frukost och gjort iordning mig lite smatt :). Idag ar det jatte fint vader!! Varmt och solen lyser :D!! Sa far se vad man hittar pa senare.

Igar gjorde jag inte sa mycket efter jag har skrivit. Tittade klart pa The lord of the ring och sen gick dom andra och la sig. Men runt 11 tiden kom Gossip Girl pa TV:n sa ville titta pa det.
Om man tanker efter sa ar Gossip Girl och The OC ratt sa lika programm. Bada handlar om rika, bortskamda tonaringar, komplicerade forhallanden, alkohol/drogproblem, familjeproblem, fester, avundsjuka m.m. Men bada ar lika bra :D !!
Assa de ar sa sjuuukt mycket reklam dom har har i bara ett avsnitt! Jag overdriver inte nar jag sager att de va reklam va 6:e minut!! Jag satt och tittade tiden nar reklamen kom, fyy!!

Men men, ska hitta pa nagot annat nu, ha det bra!!

Take care!




Kommentarer
Postat av: Maaaarttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

GE MEJ SUMMER, kan du inte be henne åka me dej hem ? :D

2008-06-30 @ 00:20:53
Postat av: Oscis

Hellre Marissa!

2008-07-03 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0