Hamptons Mall

Tjingeling!
Nu har jag inte skrivit pa ett bra tag!! Men men, i forrgar kvall after att vi hade atit sa slappade jag bara. Blev inte sa mycket gjort :)
Sen igar sa vaknade jag och at lite frukost. Sen akte jag och Sandy till Hampton Mall som ligger ungefar 40 minuter har ifran och shoppade :D. Gick lite pa Macy's och sen tittade runt i alla andra affarer. Aah jag hittade verkligen min alsklingsaffar. De va som att man gick in i en "uteresturang pa Hawaii" och sen nar man kom in sa va de en as cool affar! Typ surfar stuk! Dar hittade jag ett par Hollister shorts. Sen hittade jag en Junk food t-shirt och Victoria's secret lappglans och sminkvaska, fast i andra affarer da :). Billigt och bra haha!
Sen akte vi hem sa att vi va hemma runt 6 tiden sa at vi lite mat. Blev svenska kottbollar med lingon och potatis (gott me riktig svensk mat haha).
Sen sa slappade jag lite, va sa trott efter denna dagen! Men sen akte jag och Sandy ner till hamnen och skulle vinka Hej Da till Dan, Dennis, Paul och Leif och alla som skulle ut och fiska med Dyrsten. Va dar i ungefar 1 timma och pratade med dom och sa hej da :) !
Sen akte vi hem i osregn (!!), oj va det ragnade haha!
Satte mig i soffan och slappa igen haha, satte pa Harry Potter and the order of phoenix. Va sa trott sa jag somnade i soffan och vaknade upp runt 1 mitt i natten, sa flyttade over till mitt rum :). Dar satte jag pa ett Vanner avsnitt pa ipoden och mitt i natten dar i mitt rum sa kommer de storsta nattfjarilen. Fyy jag hatar alla dessa ackliga kryp, de varsta jag vet!!! Sa mitt i natten blev de fjarilsjakt haha!
Men men, somnade i alla fall gott och vaknade harligt. Sa nu sitter jag har. Far se vad som hander senare :)!

Ha de fint sa lange! Puss

loove :D haha
Alsklings sidan i tidningen pa morgonen ;)

             
Shortsen och t-shirten             lappglanset och vaskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0