How it's made

Tjingeling!

Sitter har nu i soffan och tittar pa "How it's made" pa Discovery sa nu vet jag hur man gor en bat och tuggummi haha. Pratar ocksa med Camilla pa msn. De ar egentligen sjukt, vi pratade precis innan hon skulle ga och lagga sig och nu har hon hunnit att sova och vakna och jag sitter fortfarande har och ska snart lagga mig! Men men, sa blir det nar man ar 6 timmar efter :D
Idag har jag inte alls gjort mycket. Vaknade av att pappa ringde 258 ganger innan jag svarade har hemma (oj va konstigt de va att skriva hemma, jag ar ju inte hemma men anda sa hemma haha). Sa gick upp och at lite frukost och sen slappade jag lite. Efter ett tag gick jag ut och la mig i tradgarden, men det blir sa varmt nar man ligger dar sa la mig i skuggan och laste lite :) Efter ett tag kom Sandy hem fran jobbet och vi at lite middag runt 7 taget. Dan ar fortfarande ute och fiskar sa de blev bara jag, Sandy och Hans.
Sen tittade jag och Sandy pa filmen "The Holiday", bra film de dar :)!
Men men, ska titta vidare pa Discovery nu. Ha de bra!

Take care!

Kommentarer
Postat av: magda

hej din glidare;) här hemma e regn ;) SOLA PÅ!

PUSS <3

2008-06-26 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0