I vantan pa mat..

Hii!
Nu sitter jag har och vantar pa att Dan, Dennis och Hans ska komma hem sa att vi alla kan ata :) !
Idag har de varit jatte varmt, men inte lika varmt som igar haha! Idag va det 82 F, ingen aning hur varmt de ar men sag runt 30 grader ungefar :)
Audrey kom iaf och hamtade mig runt 12 taget sa akte vi till stranden. Blev stranden i Wildwood idag. Jag, Audrey och hennes 2 kompisar, trevliga och roliga tjejer de dar! Tog forsta doppet i havet idag i alla fall :D !! Lite kallt men de funkade. Runt 3 taget akte vi hem igen for de va alldeles for varmt att ligga dar for mycket.
Val hemma tog jag en dusch och slappade lite. Sen kom Sandy och vi tog en svang ner till nagot stort varuhus, kommer inte pa namnet nu men de va ungefar som Ullared, low prices! Dar hittade jag ett par coola roda glasogon for 35 kr, billigt :D

Tankte lagga in lite bilder har pa huset sa far ni se hur de ser ut lite :)

vardagsrummet typ :) de andra vardagsrummet :) min datorhorna ;) 
  Vardagsrummet                vardagsrummet             min datorhorna ;)

 mitt rum :D
            koket                             mitt rum :D

Simpsson :D Daisy
 Katten Simpson                 Hunden Daisy

  
                                                Mina glasogon :D


Nee, nu ska jag dra mig! Ha de fiint, puss!

Kommentarer
Postat av: Becky baaab

nella, du har vart i USA EN dag, å har redan shoppat ;D du e galen <3

2008-06-12 @ 00:53:19
Postat av: petronella

haha, no no no ;)

2008-06-12 @ 01:26:40
Postat av: Filippaaaaa :D

Pettttiiiii :D din shopping galna unge :D ;) Värsta fina glasögon juu, och as billigt ! Hoppas du hittar fler fynd :P men men nu ska jag snart ut och sola , jippi ! äntligen har det slutat att blåsa i svergie ;) Hoppas du får en härlig dag i USA today och så hörs vi snart ! :D

2008-06-12 @ 11:10:21
URL: http://http://Filippaalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0