Midsommar afton och spindlar!

Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!! Jag hatar spindlar!!

Sorry, va bara tvungen att skriva av mig lite. Fyy vad jag hatar dessa sma krypen! Hade en liten spindel pa mitt rum forut sa fick ropa in Dennis for att den inte skulle fa leva langre. Usch, spindlar ar de varsta jag vet!!!
Men men, sitter har nu igen, har precis duschat och gjort smatt iordning mig. Vilken midsommar jag har haha ;)! Hans och Dennis ligger har i soffan brevid mig och sover som 2 stockar, att man kan bli sa trott av lite arbete ;)
Pratade precis med Alida och Hanna i telefon, trevligt var det :).
Men men far se vad jag hittar pa senare :) !

Ha de mega bra sa lange!

En sovande Dennis
En sovande Dennis ;) !!

Kommentarer
Postat av: mamma

sitter här nu på magdas dator och tittar på hur du har det, vilken midsommarafton du har! inte som i sverige med dans runt stången och små grodorna!!! hoppas du har det bra ändå "over there" Puss puss/mamma

2008-06-21 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0