shopping och stranden

Sitter har igen, har precis duschat :) !
Efter att jag hade gjort iordning mig sa pratade jag lite med mamma och pappa i telefonen. Sen akte jag och Sandy till Rio Grande (tror att de heter sa) och tittade runt lite. Va inne pa Famous shoes och Ross. Hittade en kjol (som jag ska ja som tunika), en jacka som jag tankte att jag och Alida ska ha tillsammans, en present till Vilgot (jag sager inte vad och visar ingen bild i fall om dom laser har, men gulligt var det i allafall haha!!) och en Juicy Couture parfym :). Allt for ett lika billigt pris som vanligt haha.
Sen runt 3 taget korde Sandy mig till stranden sa jag lag dar ett tag. Fullt med folk idag for det var sjukt varmt, 89 F tror jag..Kom inte ihag men nagot i den stilen i alla fall.
Dan kom precis hem fran fisket nu ocksa sa vi ska snart ata. Men sa lange sa tittar vi pa "The lord of the ring". Jag har aldrig forstatt mig pa dom filmerna, sa far val fortsatta titta sa jag hanger med haha!

Tjingeling, take care!

  
"tunikan" och jackan           parfymen

Kommentarer
Postat av: Pappa. Med fam

Du skriver att du har 36 dagar kvar tills du kommer hem. Jag trodde du va hemma så vi kan komma och hälsa på dej !! :D

2008-06-29 @ 12:48:33
Postat av: petronella

eller inte :D haha

2008-06-29 @ 17:35:11
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0