stranden!

Heeej!!
Igar blev det inte sa mycket gjort. Akte ner till hamnen med Sandy for att hamta lite fisk, traffade Paul och Leif idag ocksa, roligt att traffa dom :) Sen kakade vi middag och bara softade pa kvallen. Var varldens ask vader igen! Men gick over snabbt. Fick ocksa reda pa att Audrey har varit bortrest hela veckan darfor har jag inte kunnat vara med henne.
Vaknade i alla fall idag runt halv 11 tiden och gick upp och kakade frukost. Efter ett tag ringde Kajsa och fragade om jag ville hanga med pa en tripp till stranden. Sa runt halv 12.15 tog jag cykeln och cyklade ivag. Aah fyyy, pa vagen till stranden nar jag cyklade sjalv innan jag motte Kajsa tror ni inte att jag ser vaaaaarldens orm! En stor svart acklig orm!!!! Typ minst 1,5 meter lang, jag dooooog!!!! haha Va nagon black snake sa Dan, tydligen vanliga har..

Black Snake
En sadan orm sag jag, men inte denna..

Sen traffade jag Kajsa i alla fall och vi cyklade till Ericas del pa stranden. Solade och badade i nagra timmar sen gick vi till Cape May mall. Kopte en troja och 2 smycken :) ! Sen cyklade jag hem och duscha och gjorde iordning mig. Och nu sitter jag har :) Dan och Hans kom precis hem sa ska ata lite mat nu :) !

See you!

Kajsa cykelbanan
Kajsa Har nagonstans pa sidan var ormen

en kanin :P huset :)
vildkanin, kryllar av sanna har :P huset :)


Grejerna :) narbild :)

http://www.youtube.com/watch?v=vTEovBP2fb8 sa sjukt fin lat!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Köp en Cape May tröja i svart till mig!

2008-06-18 @ 21:24:58
Postat av: pappa

orm haha de ser ju alla att det är en cykelslang,,eller............

2008-06-18 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0