Stranden

Heeejsan :)

Nu har jag precis packat upp vaskan, baddat sangen och gjort iordning mig. Audrey kommer om ungefar 15 minuter och hamtar mig, time to the beach :D!
Igar somnade jag fort som en sten, va sa sjukt trott haha! Men vaknade klockan 4 mitt i natten av att mobieln ringde, dum som jag ar glomde jag att stanga av den. Eftersom att jag tiden ar 6 timmar efter har sa ringde gubben som vackte mig en normal tid, sa inatt stangs den av iaf haha!
Men men, vaknade runt 10 tiden sen igen och gick upp och gjorde frukost. Ensam hemma har for Dan & Sandy ar pa jobbet och Hans i skolan, men de gor inget. Jag klarar mig fint anda haha!

Men ska dra mig nu, ha de fiiint!

Pusss

Kommentarer
Postat av: pappa

please try to wrigth your bloog on english please

2008-06-11 @ 21:16:06
Postat av: Petronella

Noo, I have enough of english over here ;)

2008-06-11 @ 22:00:31
Postat av: Magda

Hey darling!! Jag tar detta på svenska ;) så du inte glömmer helt ;)

Kul att läsa o se hur du har det, du verkar ha de fiint!

var rädd om dig, PUSS <3

2008-06-11 @ 22:11:23
Postat av: Petronella

Heej

Aahh va roligt att du skrev :D

Hoppas att du har de bra dar hemma!

PUSSS <3

2008-06-11 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0