Svampbob fyrkant och MTV

Heeej heeej !!!
Sitter har nu i soffan och tittar pa Svampbob fyrkant. Zappar lite smatt mellan MTV HITS och Nickelodeon haha! Dan och Sandy ar pa jobbet och Hans kom precis hem ifran skolan.
Har inte hunnit mer an att ata frukost och gjort iordning mig lite smatt. Far se vad som hander senare :) Audrey ar i alla fall pa graduation party darfor ar jag inte me henne idag.
Hade tankt att ga till stranden idag men den ligger alldelles for langt bort for att jag ska hitta dit, har ar mitt lokalsinne lika litet som hos en guldfisk haha! Alla gator gar ju bara rakt fram och allt ser likadant ut!
Igar va Lars och Kajsa har pa besok, satt och pratade lite och sant, trevligt :) !
Manga som jag pratar me fragar mig hur de ser ut och jag kan saga att de ar exakt som pa filmerna!! Alla gator ar bara raka och om man svanger kommer man in pa en ny gata som ar lika rak, dom dar gula stoppljusen som hanger i luften, dom gula skolbussarna som kor runt, de ar desamma :D !
Jaja, far se om jag ska dra mig ut pa en svang eller om jag hittar pa nagot annat. De ar ratt sa varmt ute idag sa de gar verkligen inte att ligga utomhus, maste svalka av mig!

Skriver senare ikvall troligtvis, ha de fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0