Trevlig kvall

Heeej heeej!
Skrev inte alls pa hela dagen igar sa far skriva nu!

Vaknade upp i alla fall runt 6 (som jag brukar gora eftersom att klockan ar 12 i Sverige da, fyy!!), men somnade om till halv 10. De ar typ mina tider har nu, saa sjuukt jobbigt! Kommer jag nagonsin att kunna komma in i amerikansk tid?! Men men, satte mig och at frukost och sen slappade jag lite. Tittade pa P.S I love you, aah vilken sjukt bra film!! Tararna kom ;) ! Sen blev de lite solning ute i graset. Fyy va jag hatar alla spindlar som kryper runt har, usch! Sen har Dan skramt upp mig riktigt ordentligt att nagon gang innan jag aker hem sa kommer jag att se minst 1 orm i tradgarden, fatta att man tittar overallt nar man ligger dar ute haha! Fyy och jag som har storsta spindel och orm fobi (har redan ropat pa Dan flera ganger for att han ska "radda" mig fran dom ackliga djuren ;D)
Sen kom alla hem fran jobbet i alla fall. Jag och Sandy tog en tur till Cape May och kopte Beach tags och tittade lite i affarer :) Sen akte vi hem for att kaka lite middag. Sen tog Hans och Dennis med mig pa en liten tripp, akte och kopte glass och gick en promenad on the bay. Mysigt :) Kom hem sa blev de lite tittande pa American Pie med Dennis och Sandy :) ! Trevlig dag i alla fall!
Sa nu har jag precis vaknat och kakat frukost, time to the beach soon :) !

Hors senare! Puss

acklig spindel!!! Cape May city
1 av alla 10000 spindlar som finns Cape May City


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Visst är P.S I love you bra! Den BÄSTA filmen tror jag =) Det är så kul att kika in här och läsa hur du har det! Jag är stammis =) Ha de bäst och akta dig för ormarna! Haha! Kram

2008-06-14 @ 20:42:20
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: petronella

Va roligt att du tycker de :) ! Jag ar nog storre stammis pa din blogg, lika roligt varje dag att se va ni hittar pa dar borta ;) !!

2008-06-14 @ 22:40:06
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej din pruttunge ! jag vill också till usa ! bajs bajs älskar dig !!

2008-06-15 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0