USA :D !!

Heeeeej!!
Nu ar jag har, finally here! Resan gick toppen bra och bytet i Kopenhamn va inga problem, lite ont om tid bara men annars va det toppen. Jag hamnade brevid en trevlig svensk tjej ute pa en kant sa jag fick en bra plats. Flygresan ifran Kopenhamn till Newark tog 8 timmar och 10 minuter, men de gick snabbt. Hade en TV i stolen framfor mig som man kunde spela spel, titta pa film och lyssna pa musik pa :)
Nar jag val kom fram gick tullen och allting bra, inga problem! Nar jag val kom ut star Dan & Sandy och vantar pa mig. Snacka om att fa en varme chock!! 39 grader celcius varmt, alltsa 102 F!! Jag holl pa att doo haha!!
Vi satte oss i bilen for att aka till Cape May, resan tog ungefar 2,5 timmar och vi hade en trevlig stund dar i bilen. Fick ovat lite pa engelskan, men svenskan funkade lika bra ;)!
Nar vi val kom fram till huset vantade Hans & Dennis har, 11 ar sedan jag sag dom sist sa det var ett tag sedan! Sandy akte till Wava, en kand food market och kopte goa "Hoggies" som dom sager har. Det ar baguetter som man lagger i grejer i, riktigt goa! Efter en stund kom Audrey & Anna for att halsa pa. Audrey ar hon tjejen som jag kan vara med har, samma alder som mig & Anna ar runt 20 :) Vi satt och pratade och efter ett tag gick dom hem, skola imorgon for dom :)
Senare tog Sandy med mig pa en biltur for att visa mig runt i Cape May. Jag fick se Paul & Leifs hus (hennes soner) & en tripp till den sjukt stora stranden!! Over 6 miles lang (jag vet itne hur langt de ar i km, men langt iaf haha)
Sa nu sitter jag har & har precis kommit hem, eller hem & hem haha!
For mig ar klockan 03.15 svensk tid, men har ar den bara 21.15, far borja vanja mig vid tidsskillnaden :) !

Ha de fint och ta hand om er!
Byye :)

Kommentarer
Postat av: Becky baaab

Nellaaa ja saknar deeej redan :/ men du kommer ha de helt underbart. Fortsätt skriva allt som händer :D Hörsgummaan, älskar deej <3

2008-06-11 @ 03:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0