Happy B-day :D!!

GRATTIIIIIS REBECKA <:D!!!!!

Idag fyller den basta (efter mig haha) ar, Rebecka! Weeey, 17 ar finally haha! Far ringa och gratta henne om en stund :)

Assa fyy, igar nar jag hade gatt och lagt mig for att sova och skulle precis ta pa mig min san for ogonen (sover alltid med en san) sa ser jag varldens ljussken i fonstret, sen kom varldens muller. Detta va storsta aksvadret som var pa G, jag overdriver inte nar jag sager att huset halvskakade nar de va ovanfor oss. Sa kunde inte sova pa en halvtimma eller nagot sant. Men men, sant som hander :) Ska forsoka att fa de pa film nasta gang sa ska ni fa se haha.
Sa vaknade i lugn och ro idag i alla fall. At lite frukost och ringde mamma. Alltid lika trevligt att prata med nagon hem ifran :) !! Sa nu sitter jag har igen och bloggar. Fint vader idag sa far se vad man hittar pa. Ska i alla fall ut i tradgarden sen och fixa iordning mina shorts, slippa dom lite trasiga haha. Sen kanske de blir en promenad/cykeltur till stranden eller shoppingcentret. Vem vet :)!

Men ha det bra sa lange, take care!

Kommentarer
Postat av: Becky baaab

Taaaack gumman :D Dom jeans shortsen du hade på dej när ni hade " familjedag " eller va de nu va, e de dom du håller på å slipa å grejja med hela tiden ? :b

2008-07-01 @ 02:37:41
Postat av: petronella

aa fast dar ar dom bara halvklara :P

2008-07-01 @ 04:46:06
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0