Mammas och Pappas brollop!

Hii!!
Sitter har i soffan och slappar lite, som vanligt pa morgonen ;) ! Tittar pa film nar mamma och pappa gifte sig, roligt att se :) !!
Idag jobbar allihopa och kommer inte hem foran i eftermiddag, far se vad som hander senare :) !
Igar kom i alla fall Erica och hamtade mig, tog en svang pa Ross, Marshall och TJMax. De ar typ affarer som har massa markesgrejer fast till sjuuukt billiga priser! Hittade ett par Levis shorts for 60 kr pa Ross och ett par Adidas sportshorts och en tunika pa TJMax for bara 168 kr. Hittade ocksa ett par Juicy Couture skor for 300 men sa klart fanns inte min storlek :(! Billigt?!?! Jaaa :D!!! Sen akte vi till Ritas ice och kopte glass. Va nagon speciell glass blandat med slush, speciellt men gott haha!
Sen akte vi hem och Erica hem till sitt. Akte med Dan senare till Harry och Elsa. Dar satt Lars ocksa sa satt och pratade ett tag. Efter en stund kom Dennis ocksa. Runt 9 tiden akte vi hem igen, tog lite och kakade. Blev en hoggie, assa dom ar sa sjuukt goda dom baguetterna!
Sen tittade jag, Dan och Sandy pa 27 dresses, bra film :)! Sen blev de dax for sangen runt halv 12.

Sa sag min dag ut i alla fall, ska fortsatta att titta pa mamma och pappa nu :)

Take care!!

jag :) Erica glassen
jag :) Erica :) Speciella glassen, haha

tunikan shortsen
tunikan :) shortsen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

kul att se oss på film va!! visst var vi snygga ha ha ha!!dat är ju "bara" 20 årsedan!!! Nu är du väl nöjd när du har börjat shoppa, va kul att du var ute med Erika. Jucy skorna passar kanske någon annan i famijen?? nä skämt och sido du hittar säkert något annat senare. Sköt om dej Puss/mamma

2008-06-16 @ 21:04:34
Postat av: mamma

glömde säga att du köpt fina grejer!!!

puss/mamma

2008-06-16 @ 21:08:38
Postat av: Johannes

Hallå! hur blev det med hörlurarna? hälsa erica å alla! (Om dom kommer ihåg mig) //kram

2008-06-16 @ 22:20:23
Postat av: Filippa :D

heej :D haha ballt att du tittar på din mamma och pappas bröllop :P. Det är ju värsta bra med denna bloggen vet ju typ exakt va du gör på dagarna, men duu lägg upp mer bilder :D det är skit skoj när du lägger upp bilder, speciellt på saker du har shoppat, hoppas du har det bra och såå hörs vi snart igen :D pusspuss älskar diiig <3<3

2008-06-16 @ 23:32:15
Postat av: PAPPA

BARA KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP PAPPA BETALAR,PAPPA BETALAR HIHIHIHI, PUSS

2008-06-16 @ 23:35:55
Postat av: petronella

Aah va roligt att ni tycker de ar roligt att lasa :) Forsoker att uppdatera sa mycket som mojligt och lagga upp bilder :)



Johannes, neej jag vet inte hur de blir med dom annu! haha Tjata :D

2008-06-17 @ 02:56:30
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0