Stranden och Carltons

Tjingeling!!

Nu har jag precis kakat frukost och pratar med mamma och farmor i telefon :)! Allt ar bra dar hemma men de regnar haha, och jag som har stralande sol och varmt :D ! Men men, far se vad som hander idag.

Igar vaknade jag upp och at lite frukost sen vid 1 taget akte jag och Sandy till stranden. Hon tog mig till hennes favorit strand, full med surfare haha! Jag kanske ska fa surfarlektionern av Paul om han har tid, men de ar inte sakert for han har ju fullt upp med fisket. Men de hade varit roligt :)
Sen akte vi hem runt 15.30 och duschade och gjorde iordning oss. Dan kom hem fran fisket da ocksa. Men sa akte vi i alla fall hem till Sandys foraldrar for att vi var bjudna dit pa middag. Blev spaghetti med sanna kotbollar i nagon sas och sen nagon chokladgrej till efterratt :). Jatte harliga foraldrar, tycker om dom en massa!! Sen runt 7 taget akte vi hem till Dan igen. Sen satte jag, Sandy och Dennis pa en film och tittade pa den. Typ "When the prince meet the bride"" eller nagot,  kommer inte ihag.Under filmen kom en av Hans kompisar, Tom tror jag han hette, kom inte ihag. Sa akte dom ivag i alla fall. Sa kvar var det jag och Dennis, han skulle sova pa soffan for att dom skulle upp klockan 2 mitt i natten for att fiska. Men runt 12 taget gick jag och la mig, va nagot extremt trott har ingen aning varfor haha.

Sa nu ar det en ny dag och vi far se vad som hander!

Take care!

           surfare       huset
                 Surfarna haha                    deras gulliga hus


                                                 Mr & Mrs Carlton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0