081011

Hellu!
Iår efter maten bled det att vi åkte iväg hem tim min faster & farbror där det skulle vara förlovningsfika för min kusin och hans flickvän. Va jätte trevligt, rätt så mycket folk också!
Efteråt bar det hemåt, tittade på ensam mamma söker och en rolig film på tv4, hemma bäst. Sen var det läggdaxs!
Igår hände också något tråkigt, min gamle farbror gick bort... Men det känns bra att  veta att han mår mycket bättre nu, ingen sjukdom längre.
Idag hade jag bara en lektion i skolan, tyska mellan 08.00 - 09.00 så jag gjorde en fuling, tog sovmorgon. Så nu sitter jag här, ska snart plugga lite.

Auf Wiedersehen


jonathan och fabiola öppnar förlovningspresenterna med hjälp av kusinbarnet alfon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0