a day of tears.

Hemkommen nu för ett tag sedan. Begravningen va jätte vacker. Det var min morfars bror som skulle begravas. Den hölls i Elim på Åstol. Så det blev färja ut till ön. Väl där sjöng vi lite och sedan var det avsked i kyrkan. Hemskt men fint. Alla höll så fina avskedstal om honom, härliga minnen. Nee, jätte fin begravning va det!
Efter åt åkte vi till kyrkogården där det var jordsäkning eller vad det heter och sen var det fika för dom nära familjerna.

Rung halv 4 tiden drog vi där ifrån och jag hann precis hem till pianot, yeay! Så nu sitter jag här. Väntar på att mamma och papap ska komma hem med thaimat, yummi! Sedan ska jag till kyrkan på tjejsnack med massa underbara tjejkompisar!

Vill även säga ett stort GRATTIS till min morfar som också fyller år idag!!


R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0