Beauty and the Beast.

Har precis tittat på den otroligt "braiga" filmen, Skönheten och odjuret. Tycker den är lika bra som den va när jag va liten! Jag älskar sånna barnfilmer :)
Fyy, mitt uppe i filmen ser jag en ENORM och jag menare verkligen en stor spindel!!! Jag höll på att , ordagrant nästan. Jag flög upp i hörnet på soffan och började skrika och gråta (jag vet att jag är barnslig mn spindlar är det värsta jag vet). Så min syster fick döda den med en sko medans jag satt där i hörnet som en gråtande bebis! Usch, känns som att jag måste gå i någon terapi för min spindelfobi för det kan inte fortsätta så här. De va likadant i USA när jag såg spindlar, om dom var i vägen för mig så väntade jag tills den va borta eller hittade en anann väg.
Nee, nu ska jag inte skriva mer om spindlar. Nu ska jag hitta på något! Promenad i höstmörkret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0