första november tvåtusenåtta

tjingeling!
Igår blev det att jag jobbade över till stägning, 20.15 istället för 19.00. Bytte med en på jobbet eftersom han hade lite ärenden att göra. Så idag va jag lite snäll haha. Efter jobbet kom Camilla och hämtade mig, åkte hem och åt lite go middag. Sedan kom hon och Jennifer för att hämta mig och vi åkte hem till Emelie där ett gäng tjejer va. Pratade lite och tittade på en knepig film som in te föll i min smak.
På hem vägen bestämde sig jag och camilla för lite mat. Mc Donalds var stängt så vi begav oss in till stan för att fika på Tintin. Väl inne innan vi skulle parkera kom vi på att vi inte va sugna på fika så vi bestämde oss för att åka till Burger King istället. Hittade inte vägen där man skulle svänga av så det blev att vi svängde av på Askims leden. Lite fel, men det löste sig när vi hittade rätt igen.
Så när vi väl fått våran mat och ätit den svängde vi bilen mot hemmet och körde. Sen somnade vi gott i Johannes säng och vaknade för någon timma sedan. Camilla åkte precis hem och jag ska snart snabb städa mitt rum. Ikväll blir det maskerad hemma hos Julia. Jag ska vara Captain Jack Sparrow. Så hoppas det blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0