julstämning till 1000.

Åhh, va jag vill ha jul! Snö, julmusik, lussekatt och pepparkakor, julmust, levande ljus och brasa. Hälften av detta hade jag idag när jag pluggade.
Började med att sätta på 5 st olika julskivor, tände brasan, åt familjen Ström's bulle. Det är julstämning.
Har pluggat från och till i 4 timmar nu och vad ahr jag lärt mig? Nästan ingenting kan jag säga. Vi har 46 kromosomer i kroppen? Den bruna ögonfärgen är dominant? Fy va Naturkunskap är tråkigt! Men det är bara att bita i sura äpplet och plugga.
Hade tänkt att titta på favoritprogrammet nu, gossip girl. Sen får vi se om det blir mer plugg, matte behövs det göras.


brasan sprakar :)

 
tråkiga anteckningar blir roligare med färg :D

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Tja! Ja veckan va verkligen underbar men det krävs nog bra många händer för att räkna alla raggare hehe, blev nästan jobbigt tillslut... Nej, all mat ingick på hotellet så vi va aldrig dit men vi åkte förbi den flera gånger :) Trevligt o ses i helgen du! Hade bra :)

2008-11-11 @ 22:58:03
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0