my weekend.

Tudelo!
Dålig bloggning = fullt upp dessa dagar, sorry!

I torsdags kväll efter begravningen blev det tjejkväll med cirka 8 tjejer. Vi ska ha det så här framöver, jätte mysigt! Sedan gick jag hem och la mig så fort jag kunde!!

I fredags ringde klockan på 5.00!! Jag va så trött när jag skulle upp att det inte gick att beskriva med ord, haha! Väl uppe fick man slänga i sig frukost och gick ut till bussen som vi skulle åka med. Runt halv 7 taget va bussen full av alla tjejer som kulle iväg och vi begav oss ifrån Fiskebäck mot Copenhagen! Va framme runt 11 taget och då vart det shopping på schemat som gällde.
Tog en paus runt 2 taget då vi åt lite middag och sedan var det shopping igen. Runt 20.00 stängde affärerna och då begav vi oss framåt. Ankomsten vid Fiskebäck var runt 1 taget och då var det raka vägen till sängen.

I morse ringe klockan på 9 då det var jobb som gällde. Började 10.00 så hade en timma på mig. Va mycket folk idag på jobbet och mycket att göra. Hann knappt att ta ut min rast, den kom så sent som 16.00, 1 timma innan vi stängde haha.

Så nu är jag hemma, blir nog en hemmakväll ikväll då det är jobb som gäller imon med. Stjärnor på is är på tv nu, bra program det där :) !


släkten i Köpenhamn


kusinerna Therese och Karin

 
julstämmning   jag med shoppingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0