onsdag, en lilllördag.

Igår blev det inte så mycket plugg som planerat, haha. Magdalena kom förbi så vi satt och pratade ett bra tag, Jätte mysigt att bara sitta och prata om allting, händer inte så ofta, ändring på de ;). Sen kom Christoffer så vi åkte vidare till Johannes lägenhet och tittade där. Efter det åkte vi hem igen och åt lite kvällsmat. Dom åkte hem runt 22.30 så de va en mysig dag.
Imorse vaknade jag och gjorde iordning mig. Åkte till skolan med bussen och var där hela dagen. Slutade 13.10 idag så då tog jag och Filippa bussen till torget där Madde och hennes klasskompisar satt med sitt UF och sålde grejer. Va där bara i 10 minuter innan vi åkte hem. Så nu blir det plugg, plugg, plugg. Klockan 5 ska jag till kyrkan och öva låtarna som vi ska sjunga på söndag med Johan. Senare kommer Rebecka och frida så vi får sjunga upp också :)


magdalena :)


alinne , madde och julia med UF :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0