shopping i arkaden.

Åhh va det var mysigt!! Riktig julstämning!
Man kom dit så fick vi stod i kö i cirka fem minuter, va tvungen att pricka av sig för det var anmälning till denna kväll. När vi kom in bjöds de på champange och det satt en gubbe vid pianot och sjöng ljuvligt fina julsånger. Pepparkakor och julmust fanns det överallt och det var dunkel belysning.
Så som julshopping ska vara! Hittade ett par skor, en jacka och julklapp till mig (får se om jag kan hålla mig fram till jul, haha) Så blev nöjd med det jag hittade! Fick även en goodiebag med en julskiva, lite reklam och en amaryllis.
Så nu är jag hemma, ska nana, natti!


jackan som jag köpte på mango


skorna, köpt på nilssons


goodiebagen och min julklapp från raglady, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0