shopping på rbl.

Nu i eftermiddag va jag och spelade piano. Alltid lika roligt att sätta sig och klinka på dom tagenterna, och det är ju inte sämre heller att jag har typ världens bästa lärare. Music is my life!
Efteråt cyklade jag runt lite, hem till farmor och farfar som inte va hemma. Så det blev hem hit istället. Tittade på ett avsnitt av The secret life of the american teenager. Bra serie de där!
Runt 7 tiden åkte vi iväg till torget, VIP kväll idag på RBL. Hittade inte så mycket. Blev ett Diesel läderarmband.
Nu sitter jag här hemma igen, Nytt läge går på tv. Va pinsamt, dom är helt knäpptysta nu när dom går runt i huset. Ingen reaktion, haha! Speciellt rum denna gången, gillar inte väggfärgen överhuvud taget. Allt blev så brötigt!
Snart är det dags för the bed, yeay! Skola imon, sen blir det jobb mellan 13.00 - 20.15, har stägning imon.
Tror inte jag hinner blogga innan imonkväll, så bye bye!


läderarmbandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0