tjejmiddag hos julia.

Hann inte blogga så mycket igår innan tjejmiddagen. Jag, pappa och Alida åkte in till stan och köpte en peak performance jacka som jag har tittat på så länge! Blev jätte glad!!! Sen bjöd jag pappa på glass nere vid Sannabacken som tack, haha.
När vi kom hem började jag att göra iordning mig inför maskeraden/tjejmiddagen. Senare kom Filippa, Madde och Ebba också så vi gjorde iordning oss tillsammans. När vi kom fram till Julia blev det lite mat, någon tacopaj, jätte gott med kladdkaka till efterrätt. Senare runt 10 tiden kom det lite mer folk. Va en jätte trevlig kväll igår! Va hemma runt halv 3 taget.
Idag är det fullspäckat på schemat. Ska snart hem till Matilda som kommer hem från USA idag. Sedan blir det kalas hos farfar, direkt efter det ska jag träffa Rebecka och Frida så vi får övat våra sånger som vi ska sjunga på söndag. Sen blir det hem och nana, skola imon.


jag som kapten Jack Sparrow


filippa som gene simons i kizz och jag haha


födelsedagsbarnet julia :)

  
madde & ebba    filippa     några läskiga typer, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0