trevlig kväll med annat folk.

Nu är jag hemma i stugan igen! Ikväll var det en rätt så lyckad kväll. Mötet va jätte bra och det kom även besök ifrån Tjörn, trevligt trevligt! Efteråt fikade vi lite i kyrkan och lyssnade på ett band som spelade, eller lyssnade på en låt och gick sedan. Satt och pratade lite allmänt med trevligt folk.
Efter ett tag bestämde vi oss för att åka in till Tintin inne i stan. Så jag, Matilda, Filippa, Josef, Sebastian, Lonkaz och Ola åkte in. Mycket trevligt faktiskt! På hemvägen svängde vi förbi hamnen och sedan var jag hemma. Så en trevlig kväll med andra ord. Hoppas ni har haft det bra! Synd att jag glömde kameran hemma, men shit happens!
Nu ska det bli sängen. Ska upp 08.00 imorgon för att vara i kyrkan på övning 09.00. Hoppas att det blir bra!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0