en helg i november.

dålig bloggning I know, sorry sorry!! Har inte haft tid eller lust att blogga, haha!

fredag: Gick till skolan. Slutade 12.30 och gick direkt till jobbet. Hade stängning så jobbade till 20.15. Mamma kom och hämtade mig och det blev en hemmakväll med idol och god mat. Skulle börja jobbet 10.00 dagen efter så kände att jag behövde min sömn.

lördag: Gick upp klockan 9 och va på jobbet runt 10-tiden. Mycket folk och mycket att göra. Camilla kom och hämtade mig och vi åkte hem. Va och tittade på brorsans lägenhet och sedan hälsade vi på min kusin. Senare på kvällen så gick vi till Smyrna ett gäng tjejer. Efteråt stack vi till Tintin där ungefär halva Fiskebäck va där haha. Senare blev det filmtittande hemma hos Petter. På vägen hem när jag, johannes och camilla skulle hem och klockan va runt halv 2 hälsade vi på farmor och farfar som inte hade gått och lagt sig ännu!! Stannade där till 2 taget sen va jag tvungen att gå hem och sova.

söndag: Vaknade upp och va jätte trött!! Men det var inget att göra åt. Time to work! Skulle egentligen inte jobba idag men eftersom att en på jobbet va sjuk igår och idag fick jag hoppa in extra idag. Gör mig inget, det blir bara mer cash in! Mycket att göra idag också. Jag fattar inte varför det är så mycket folk på en söndag! Hur orkar mar?
Kom i alla fall hem nu för någon timma sedan. Tittar lite på Tv och känner mig allmänt slö. Skulle egentligen varit på Rönnäng idag då vi skulle fira en försenad fars dag och tidig födelsedag för morfar. Men det sket sig. Får se vad som händer senare ikväll också!

  
jennifer     jag, haha snyggt!    johanna, ellen, olivia och anna

 
snyggt jennifer haha   skelande ungar försöker att tyda en 3D-bild

 
jennifer SKULLE masera men ville något annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0