231008

23 oktober är här, 1 hel dag i skolan innan det är dags för höstlov!!! Ska bli så sjukt härligt att slippa skolan i en hel vecka.
Imorse när kag vaknade va jag så sjukt trött! Även om jag la mig i sängen 21.20 igår med hjälp av pappa för jag va så trött. De är helt sjukt har aldrig varit så trött, pappa fick leda mig upp haha! Men det är nästan så att jag blir tröttare om jag sover längre.
Idag i skolan var det en rätt så härlig dag. Slutade 12.50 så det var gött. I svenskan var det ännu en till teater uppspelning, denna gången av killarna som gjorde parondi av Mc Beth eller va den heter. Sjukt roligt var det i alla fall.
Så nu är jag hemma, v'äntar på att pappa ska fixa maten (när han nu kommer hem) Ska också plugga lite, företagsekonomiprov imon.

Hörs senare!


teaterkillarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0