man måste föra traditionen vidare.

tjenare tjenare!
Sorry för dålig uppdatering idag, men det har inte blivit någon tid framför datorn. Idag vaknade jag och gick drírekt upp för att äta frukost. Sedan hjälpte jag farmor, farfar och pappa med att baka årets första fiskebäcksbröd. Blev både lyckat och gott! Så nu har jag lärt mig att baka fiskebäcksbröd, måste kunna när jag gammal, grå och ensam, haha.
Sedan runt halv 3 tiden körde pappa mig till jobbet så jag fick jobbat till 20.15. Jobbade själv på min avdelning och stängde för första gången idag med en annan. Inte så svårt som jag hade tänkt mig. Rebecka + fiskebäck och tjörn kom och hälsade på mig strax innan stägning. Trevligt, trevligt!
Efter atty jag kom hem blev det lite kvällsmatsätande med far och mor. Sedan har jag mest slappat. Skulle egentligen gått ut men då va klockan 22.00 så orkade inte, haha.
Nu ligger jag i sängen, hade tänkt att sätta på en film. Får se, god natt i alla fall!


farfar bakar :)


farmor bakar :)


brödet i den öppna ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0