drömmar kan vara wierd ibland!

Hejsan hejsan!

Vilken dålig bloggare jag har blivit nu för tiden, både med bloggning och med bilder! Fyy, skärpning!
Igår va vi i stan och tittade på Patrik 1,5 på bio. Jätte rolig film, haha! Så runt 12 va jag hemma igår, rätt så trött så somnade härligt i sängen.
Nu idag har jag för det mesta tagit lugnt. Hjälpt mamma med maten lite och nu ikväll ska vi ett gäng hem till matilda och mysa.
Asså måste berätta en grej! Inatt när jag sov drömde jag sjukaste drömmen ever! Det började med att jag va på båtsemester sen helt plötsligt kom Freddie Prinze Jr. Så cyklade vi en cykeltävling och han vann, så klart haha! Sen badade vi och hade roligt alla kompisar och Freddie med hans kompis. Sen visade det sig att när han gick va han jätte kär i mig. Knepiga drömmar ibland haha!!
Nu sitter jag här inne i badrummet och Alida fixar iordning mitt hår. Jag är typ sämst på att fixa frisyrer så Alida får stå för det ;)!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0