en lördag i oktober.

Igår han jag inte att srkiva så mycket efter jobbet. Det var i alla fall en dag med full fart i affären. Mycket att göra nu i löne helgen.
Efteråt kom jag hem och då blev det middag med familjen. Sen gick jag hem till Rebecka där hon och alla Tjörnborna va. Roligt att träffa dom igen! Men det kändes så konstigt, som jag typ inte kunde vara mig själv. Så runt halv 10 tiden eller va klockan nu va så åkte jag in till stan med Camilla och Johannes. Där gick vi på café med Emelie, Emma och GG också. Mysigt, blev Tintin (igen, haha). Där inne träffade jag Victoria och Sofie och några till. Lite roligt! Så pratade lite med dom.
Va hemma runt 12 så gick och la mig direkt nästan. Va så trött ifrån dagens jobb.
Nu på morgonen har det inte hänt så mycket. Ska snart slänga i mig lite mat innan jag går och jobbar igen. Samma tid som igår 13.00 - 17.00. Idag kommer mormor & morfar, farmor & farfar hit på middag för att fira pappas födelsedag (som va 5 oktober, haha!!). Så får se om ja hinner hem innan dom har gått.
Ne nu får jag göra iordning mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0