första kvällen på lovet.

Idag var det sjukt lugnt på jobbet. Men så klart, jobbade ju 16.00 - 19.00 så vad kan man förvänta sig?
Efter jobbet åkte jag hem till Ebba där även MAdde och Filippa befann sig. Vi chillade och pratade lite. Tittade också på en gilm, Nim and the secret island. Jätte bra va den! Så nu är jag hemma.
Imon ska vi börja med att sätta igån julbaket, fiskebäcksbröd!! Det ska bli gott att äta det igen, haha! Men jag behöver inte vara med att hjälpa till, ska jobba. Imon är det 15.00 - 20.15 som gäller så jag ska ha stägningen för första gången. Lite roligt :) !
Men nu får vi se vad om händer innan jag sussar, god natt!

Kommentarer
Postat av: Magda

FUSK med lov!!!! ;-) Fast du jobbar ju iof lite, men det är ju bara bra med lite extra cash, bra mycket bätte än skolan.. eller!? Allt väl med dig??

Puss!

2008-10-27 @ 23:58:22
URL: http://magdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0